Voordeel 1: Geen reclamekosten

Je betaalt niet voor zoekmachines om jouw webpagina’s te indexeren, dus als je jouw website kunt optimaliseren, een hoge positie verkrijgt en daarmee omzet genereert, dan maak je reclame op het hoogst mogelijke niveau tegen nul komma nul kosten.

Voordeel 2: Conversie verhogend

Zoekmachines verlenen een dienst aan hun klanten. Ze willen er een hoge kwaliteit en relevante inhoud voor terug wanneer hun klanten een zoekopdracht hebben ingetikt. Als je website is geoptimaliseerd met de juiste trefwoorden, zal er meer conversie zijn, met andere woorden: de bezoekers van je website zullen meer geneigd zijn om te kopen, te downloaden of een contactformulier in te vullen.

Voordeel 3: Kwalitatief goede Inhoud

Zoekmachine optimalisatie produceert onderwerp specifieke inhoud, gecategoriseerd en gelabeld op een manier die de leesbaarheid verbetert en de verwachtingen van de klant verhoogt. Ook de kwaliteit trekt kwalitatieve links aan van mensen die je site als een autoriteit bekijken. Investeringen in de inhoud zijn cruciaal en zal je bedrijf voordeel opleveren alsook zal je zoekopdracht positie en ranking verbeteren.

Voordeel 4: Zichtbaarheid van het product

Iedereen wil graag op de eerste paar pagina’s van de zoekmachines verschijnen met zoekresultaten, maar niet iedereen zal dat lukken. Je zult je concurrenten één stap voor moeten zijn om een hoge positie voor je website en het maximaliseren van de zichtbaarheid voor je product en bedrijf te waarborgen.

Uw advertentie hier?
Toch je SEO / SEA uitbesteden?